onsdag 11. juni 2008

Vært for mye sommer i det siste

til at jeg har hatt noe særlig ork til å oppdatere her inne...vet det er sløvt, men har prioritert å hvile hue så mye som mulig(såfremt det er mulig i et hus med 3 unger....)

Men siden sist, har det jo skjedd endel ja....

Endelig fikk jeg solgt min atv, så dere som lurte, nå er det for sent... (",)

videre klarte jeg jo det kunststykket å la være å peile olja på gamlebilen..og vips gikk den tørr..og ja..har fått høre det i ettertid ja..fra opptil flere.......

Men i den forbindelse har jeg nå kjøpt meg en Audi A4... årgang 2000,.......

hmm, la meg se.....jo..vi fikk brått 9 nye kaniner her om dagen..så hvis alle klarer seg, så er det fritt frem for alle som har lyst på...flotte utekaniner...type mix ala dverg Wedder og løvehode ......

Fikk også enda et bevis på hvor effektive(eh..not) NAV er.....saken min har nå vært over 2 år i systemet...og vips så dukker det opp et brev i postkassen her om dagen...om at saken min var oversndt til NAV forvaltning i oslo..jippi..helt til jeg leste at saksbehandlingstiden var på 6 mnd....


HALLO...seriøst....6 mnd....fritt for å begynne i NAV,,,,,,,,,,

Ingen kommentarer: