fredag 15. august 2008

Endelig litt sol igjen....

Da har igjen godværet tatt en visitt hit til vår kant....håper den varer litt iallefall...

Men nok om været.....

Kan se ut som ting flasker seg til fortere enn planlagt gitt.....Vært i møte men NAV igjen..og kan ikke si annet enn at det finnes løsningsorienterte mennesker der også...kan ikke bare klage, må ha litt nyanser, og når man finner de positive sidene til en forholdsvis tungrodd organisasjon, fortjener den faktisk å få frem det også..

Så status for egen del nå, er at hvis det blir opprettet tilbud, er jeg igang med logistikk studier på statens regning allerede i september, på dagtid..

Dette tilsier at jeg må si ifra meg plassen på gjøvik, men vi prater så mye penger her, at jeg har faktisk ikke råd å si nei....

Neste spennende setting da, er jo å høre om arbeidsgiver har interesse av å bruke min etterhvert nyervervede kompetanse, eller om jeg må ut på det åpne markedet igjen..??

Uansett har tiden nå vist meg at det meste årnær sæ...bare holde hodet kaldt og ikke stresse seg opp.....

Men man kan ikke si annet enn at det skal bli en spennende overgang..fra vanlig jobb, til sekk på ryggen og skolebøker...blir nok en overgang.....men forhåpentligvis en spennende overgang som gir positive resultater på sikt....


Ellers, har jeg vært dum nok til å kikke på bil, mens jeg fikk verkstedet til å rekode en altfor dyr nøkkel til Audien...trur du ikke de skulle ha 2000 for å kode en ny nøkkel til bilen...helt utrolig hva de får seg til....men men..med min flotte egenskap som tilsier at det frem til nå er bare flaks som gjør at jeg fortsatt har den ene nøkkelen, er det greit med en backup ja.....

men over til denne bilen...en WV Touran, 7 seter, trivelig sak med masse stæsj...og de skulle kvitte seg med en demobil snart..så da prater vi vel kanskje litt mer fronuftig pris...(hvis det finnes fornuftige priser på bil idag....)....selgeren skulle ringe meg såfort han hadde et overslag på bilen..og må innrømme..hadde vært deilig med en ny bil igjen....selv om jeg mest sannsynlig ikke ville få kjørt den så ofte...hmmmmmmmmmmm.......

Ingen kommentarer: