tirsdag 1. april 2008

Er vinteren over nå?

Det er endelig vår i lufta...var en liten tur ute for å sjekke formen..som egentlig ikke er der enda gitt... men det var iallefall deilig med litt luft..til og med bikkja syntes det var greit at jeg stakk hue ut døra med lenka hans...så fikk han lea seg litt han også...

Ellers forsvinner nå siste rest av snøen, som igjen viser frem hva vi ikke fikk ryddet i hagen siste runde..så en vet vel hva neste helg skal brukes til iallefall..

Ellers har jeg brukt mye tid foran denne maskinen her i det siste..og jeg vet ikke om det bare er meg, men det er da vannvittig mye tregheter ute å går nå hos våre kjære netttilbydere?..

Det meste er jo i sirup her om dagen...og jeg velger selvfølgelig å tro at det ikke er mitt system som er tregt... ;-D (og til alle som vil benytte anledningen..nei jeg tenkte ikke på eget hue..men snarere på den pc'en jeg sitter ved... enkelte ting er jo generelt tregt uansett)

Ha en fortsatt flott dag...så skal jeg bli flinkere til å oppdatere denne siden jeg..har fått et par hint eller to........

Ingen kommentarer: