søndag 13. april 2008

Det har vært litt lite oppdatering her nå...

Men vi får se hva vi får til fremover...

Uansett, så er jeg drittlei å gå sjuk..blir jo ikke no klarhet i dette jo....og DET er frustrerende..

En annen ting er jo en arbeidsgiver som må begynne å lure...men jeg sitter jo her og får gjort lite hverken fra eller til....

Håper faktisk at det er mulig å finne ut av hva det er, og få en hestekur for akkurat det....

Så frem til det, får jeg tusle som best jeg kan, forsøke å finne igjen formen og komme meg igang igjen...

Utfordringen er jo hvis det viser seg at dette her relaterer seg til når jeg fikk overdosa mi med løsemidler i 2005.............Da ser jeg for meg langvarige plager....Arrrgh....

Men på en annen side, så betyr jo kanskje det at systemet MÅ åpne lommeboka for mitt ønske om en etterutdanning..og det er jo enda noe..men aldri opplevd at det systemet har jobbet i noe som kan være i nærheten av expressfart....så man må vel smøre seg med tålmodighet....skulle nesten tru at de fulgte rutetabellen til NSB....kanskje kommer det noe, men mest sannsynlig ikke til tiden....

Ellers får man jo mindre og mindre respekt for enkelte av disse etatene når man må forholde seg til dem.......Ikke et vondt ord om mitt lokale NAV, men videre i dette systemet, ser det ut til at alt er tilpasset systemet, og ikke den enkelte bruker....utmattelsestaktikk virker som et mye utbredt middel for å få folk til å gi regelrett faen..og det provoserer meg noe inn i helvette.....

Mye negativt oppgulp fra meg nå..beklager det, men innimellom føler jeg faktisk for å få ting ut av systemet..det meste blir bedre etterpå da.....

Videre var det trist å høre at en tidligere arbeidskollega mistet sin datter i en stygg bilulykke denne helgen...mine tanker går til dem i denne vannvittig vonde tiden.......R.I.P

1 kommentar:

Nina sa...

Stilig bilde syns jeg :)

Og hvis det er sånn at du faktisk her tenkt å begynne og skrive her inne, skal jeg sannelig følge med ;)