lørdag 26. april 2008

Helg igjen..

Da var det atter en lørdag, sitter her, altfor sent med en kaffekopp nr to og fundere på alt og ingenting...

Dagen idag blir nok forholdsvis rolig, skal bare kulen til vi skal avgårde i 'bursda' etterpå...

Søstera mi som har stikki helt til Sandnes, har dukka opp på den riktige siden av landet for øyeblikket, og vi benytter anledningen til å feire at henne også blir ett år eldre snart....litt på forskudd selvfølgelig, for dagen er den 3. mai.........og jeg lover..flotte bilder vil dukke opp her den dagen....*ler*

Ellers begynner jeg å bli litt mer fortrolig med den nye laptoppen..som jeg skriver på for øyeblikket....men jeg ser at en ihuga XP fantast har litt å sette seg inn i....litt for mye ting som skal passe på deg her.....er du heeeeeeeelt sikker på at du skal gjøre det etc....og det er jævlig irriterende....for hvis jeg ikke hadde tenkt meg å gjøre akkurat det, så hadde jeg da for faen meg ikke trykt der.......AARGHHHHH.

Sånn da var det ute også....blir sikkert bra etterhvert.....

alternativt så får jeg ta meg en tur på en helt rått nettsted, som driftes av en med i overkant interesse og kunnskap om det som skjer i en pc..... http://www.blackviper.com anbefales for de som ønsker å vite litt mer..

Men det får være det for denne gang....gjøre litt i heimen også...for nå stikker mor og mini på butikken....sånn går det når mini blir hentet i barnehaven av nabon..og mini lar det eneste paret med joggesko som passer i år bli igjen i barnehaven....... ;-D

1 kommentar:

Nina sa...

og jeg vil ikke ha vista om du så kaster det etter meg. Orker ikke forandringer....

Men nå har ikke jeg laptop i det hele tatt for øyeblikket da *sur*