torsdag 22. mai 2008

Student 2008......

Da var bekreftelsen kommet...

Jeg er nå kommet inn på skolen.......

Så fra i høst, er jeg student på Fagskolen i Gjøvik....studieretning Transport og Logistikk........


Det er et nettbasert studium jeg har valgt..så det tar meg 4 år å bli ferdig.....men regner det som en grei tilnærming, da det brått har blitt noen år siden jeg sist gikk på skolen..

Så nå er det bare å lade opp, terpe gamle kunnskaper i blant annet matematikk(trur jeg har glemt det meste!!)

Får vel også finne frem selvdisiplinen vil jeg tro..da det blir mye terping for egen maskin fremover...skolen legger opp til samlinger ca annenhver mnd..med 2 eller 3 dagers varighet...og da vil jeg tro at det er greit å ha spm etc klart...

Så fra i høst er det da altså 4 studenter i vår familie...fordelt på 1. klasse, 7. klasse, 1kl vgs og høyskolen.........

1 kommentar:

Nina sa...

milde måne for en timeplan dere har da...