torsdag 1. mai 2008

UUUPS!!!!!!!

Og vips fikk jeg litt underholdning på dagen også gitt...


vi var late idag, så vi fant ut at det var lettere å kjøpe mat idag......Eneste problemet var at det tok litt lengre tid enn planlagt......

skulle kjøre inn bak en bil som passerte bensinpumpene på gullhaug..og når jeg var halvveis forbi han..fant han ut at nei, NÅ rygger jeg litt istedet....sikkert ingen bak meg nå eller...???? åjoda..her er jeg...hehehehe......

Stakkaraen blei forholdsvis fortvila, men sånn er det ...må ha oversikt over hvor i trafikkbildet du er når du skal rygge........

værst var det vel kanskje å kjøre firmabilen til jobben sin..en stor fin liten lastebil..og planet på den fikk jo ikke akkurat så mye motstand fra min dør......... ;-D

Så frem til jeg hører noe mer, så nå har vi en bil med fin bulk for mor å kjøre rundt i.....

Og så lenge døra funker, og ingen var imellom når det blei trangt, så er det jo egentlig ganske greit....bare spennende å se hva han kommer opp med av løsning...hvis han sjekker på crysler forhandleren, får han vel et permanent sjokk...for jeg har iallefall ikke vært istand til å finne en del til den bilen som har fornuftig pris........

Ellers er alle i familien mette, selv om det tok litt ekstra tid idag, med skademelding etc.....

og nå er mini på vei til en tur i køya...kan hende det blir rolig i heimen etterhvert da..

Ingen kommentarer: